Veilig naar Plopsa Indoor Coevorden: vragen en antwoorden

Welke maatregelen werden genomen in het park?
Om bezoekers op een veilige manier te laten genieten van het park, werden een aantal regels opgesteld. Zo vragen we om steeds 1,5 meter afstand te bewaren ten opzichte van andere bezoekers en medewerkers en regelmatig je handen te wassen en ontsmetten. Lees hier meer over alle genomen maatregelen.

We hebben een constante bezoekersstroom bij Plopsa Indoor Coevorden. Veel bezoekers verblijven in het aangrenzende Center Parcs De Huttenheugte. We hebben dit uitvoerig getest en geanalyseerd en zijn er zeker van dat we voor komende zomer altijd de beperkte capaciteit kunnen behouden. Mochten we zien (door bijvoorbeeld de bezetting bij Center Parcs De Huttenheugte) dat we extra drukte kunnen verwachten, zullen we dit ruim op voorhand communiceren via onze website.

Vinden de shows, evenementen en meet&greets plaats?
Tijdens de zomerperiode met coronamaatregelen kunnen shows, evenementen en meet&greets helaas niet plaatsvinden.

Moet ik mijn bezoek aan Plopsa Indoor Coevorden vooraf reserveren?
Nee, u hoeft uw bezoek aan Plopsa Indoor Coevorden niet vooraf te reserveren. Had je al een reservatie geplaatst? Dan blijft deze geldig!

Ik heb een geldig ticket met vervaldatum in de periode maart-april-mei-juni.
Alle tickets met een beperkte geldigheid die normaal vervielen in de periode maart-april-mei-juni kunnen ingeruild worden voor een bezoek aan Plopsa Indoor Coevorden tot en met 31 december 2020.

Ik heb een kortingsbon/voucher voor een ticket of abonnement met vervaldatum tussen 15 maart en 29 mei 2020, kan ik deze nog gebruiken?
U kunt uw kortingsbon of voucher voor een ticket of abonnement uitzonderlijk gebruiken tot en met 31 december 2020.

Wat met mijn abonnement voor Plopsa Indoor Coevorden?
Je abonnement voor Plopsa Indoor Coevorden werd automatisch verlengd met het aantal dagen waarop het park gesloten was en waarop je abonnement geldig was. Deze dagen gaan in op 29 mei 2020. Je kan de nieuwe einddatum van je abonnement nu raadplegen in je profiel via jaarkaart.plopsaindoorcoevorden.nl of plopsafuncard.be.

Ik heb een abonnement inclusief parkeerabonnement. Blijft dit geldig?
Parkeerabonnementen blijven geldig.

Ik heb een abonnement en wil mijn bezoek reserveren, maar zie dat mijn gewenste dag van bezoek volzet is.
Geen paniek! We hebben op dit moment namelijk nog niet alle capaciteit vrijgegeven. Er kunnen dus opnieuw tickets vrijkomen voor je gewenste dag van bezoek. Hou hiervoor onze website en social mediakanalen in de gaten!

Kan ik tijdens de zomerperiode met coronamaatregelen gebruik maken van de korting met mijn Plopsa-abonnement in andere pret- en dierenparken?
Ja, maar niet bij alle eerder gecommuniceerde pret- en dierenparken. Op deze pagina vind je een overzicht van pret- en dierenparken waar je momenteel gebruik kan maken van de korting op de toegangsprijs met je Plopsa-abonnement.

Let op: bij al deze parken moet je vooraf reserveren. Klik in het overzicht op het park voor de gewijzigde procedure om van de korting te kunnen genieten.

Kan ik met mijn abonnement van een ander pret- of dierenpark (niet-Plopsa) gebruik maken van de korting bij aankoop van tickets voor een Plopsa-park?
Ja, maar we aanvaarden momenteel niet alle eerder gecommuniceerde partnerparken. Heb je een abonnement van één van de volgende parken, dan kan je gebruik maken van je abonnement om online te reserveren aan het voordeeltarief:

  • Apenheul
  • BillyBird Park Drakenrijk
  • BillyBird Park Hemelrijk
  • Bobbejaanland
  • Bokrijk
  • Cosmodrome
  • Dierenpark Amersfoort
  • Diergaarde Blijdorp
  • Dynamikum
  • FORT FUN
  • Familiepark Drievliet
  • Familiepark Harry Malter
  • GONDWANA - Das Praehistorium
  • Het Speelgoedmuseum
  • Luisenpark
  • Monde Sauvage
  • Openluchtzwembad Het Run (BillyBird)
  • Pairi Daiza
  • Pakawi Park
  • Reptilium
  • Sea Life Blankenberge
  • Sea Life Speyer
  • Sensapolis
  • Technopolis
  • ZOO Antwerpen
  • Zoo Osnabrück
  • ZOO Planckendael
  • ZOO Serpentarium

Wij hebben ons verblijf in Center Parcs De Huttenheugte of Center Parcs Parc Sandur tijdens de sluitingsperiode omgeboekt naar een latere periode. Kan ik mijn tickets voor Plopsa Indoor Coevorden ook omboeken?
Indien je bij je verblijf in Center Parcs De Huttenheugte of Center Parcs Parc Sandur ook tickets/meerdagenpassen voor Plopsa Indoor Coevorden had geboekt, kan je deze gebruiken tijdens de nieuwe data van je verblijft.

Wij hebben een schoolreis/groepsbezoek gepland tijdens de sluitingsperiode. Kan ik deze annuleren?
Schoolreizen kunnen geannuleerd worden. Bij groepsbezoeken vragen we u een nieuwe datum te kiezen later in het jaar. U kan hiervoor contact opnemen via reservations@plopsa.nl.

Wij hebben een schoolreis/groepsbezoek gepland in één van de komende maanden. Kan ik deze annuleren?
Groepsbezoeken kunnen steeds verplaatst worden van datum. U kan hiervoor contact opnemen via reservations@plopsa.nl. Schoolreizen die plaatsvinden tijdens dit schooljaar kunnen kosteloos geannuleerd worden.

Ik heb een gratis ticket voor de openparkdagen en/of betalende tickets voor vergezellende personen gekocht voor de paasvakantie.
U kunt de gratis tickets en de tickets voor vergezellende personen gebruiken tijdens de volgende openparkdagen (herfstvakantie of kerstvakantie 2020).

Koop nu je tickets!

Wil je een magische dag beleven in Plopsa Indoor Coevorden? Koop dan vooraf online je tickets!

Tickets kopen